♥♥ ❂ ❂ من❂❂ ♥♥ مغرور:هه هه

√ جنبه:تقریبافوله √

رفیق:فدا همشون ❥

خصوصی:نوچ نوچ ✘

حرف گوش کن:اصلا✘

عشق و عاشقی:ن زیاد ✘

لجبازی:اووووف چجورم ヅ

مردم آزار:کی؟من؟الکی میگههه ʘ͜͡ʘ

کل کل:پایم تا ازپا در بیارررررمت ʘ͜͡ʘ

بیخیال:باهاش باشی همه چی حله ʘ͜͡ʘ

حاضرجواب:نیستم(یه دروغ گنددده) ヅ

اصل:همین که میدونی اسمم هم زیاده ヅ

شیطون:من به این مظلومی آخه.(خخخخخ والا) ● •ヅ

دوست:وقتی دوستمی فقط دوستمی فراترنمیره✘

ساده:هه نیستم پس حواستوجمع کن✘

غم وغصه:بیاد مزاحمم شه جوری میزنمش که صدا هاپو بده.✘

تنفر:هیچکی ارزش اینو نداره که ازش متنفرباشم واعصابه خودمو بهم بریزم.✘

انتقاد:بگوتابیشتر انجامش بدم.✓ッ

من همینم که هستم میخوای بخواه نمیخوای هری. √

من:شاید کامل نباشم ولی کاملا خودمم. √

ﺍِﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﯾﻰ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﭼﻮﻥ ﺻــــــــــﺪ ﺩﺭ ﺻــــــــــــﺪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﻯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﺎ ﻧﺪﺍﺭﻥ …!!


عاغا افشین نیستی ولی بیشتر درباره خودم گفتما

خخخ دفعه پیش گفتین مگه اینجور بشه شمارو شناخت اینم جور بعدی :)