سلام ببخشید بیدارت کردم!خواستم ببینم بهنوش اسمه پسره یا دختر اخرش؟!؟
چرا این جوری نگا میکنی؟!
دختر؟پسر؟هیچ کدام؟هر دو مورد؟!
نخواستم بابا برو بخواب!بی جنبهههه



سلام خوبی؟

من الان آلمان هستم . میخواستم ببینم راست میگن وقتی اینجا روزه اونجا شبه ؟!



زود باش بیدار شو پشه داره نیشت میزنه!!!. . . .بی خیال رفت حالا ارامش و خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنید دوباره بخوابید.



بسم الله ارحمن الرحیم هدف ایجاد مزاحمت بود که بالحمد الله انجام شد!

رک بگم: بیدار شو..!!!

پاشو جیش کن بعد بخواب.(سازمان دخالت در تمام امور کشور)



ضمن عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش ، شما را به دیدن ادامه خوابتان دعوت میکنیم ! ( LG )



سلام…. ببخشید این وقت شب مزاحم شدم ، یه سئوال مهم ازتون داشتم: چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟ چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟



نمیدونم خواب دیدم به تو اس دادم. خواب بودم به تو اس دادم. از خواب پاشدم به تو اس دادم. من کرم داشتم این موقع شب بهت اس دادم.تو کرم داشتی این موقع شب اس خوندی. اصلا ولش کن بگیر بخواب